سوالات متداول

سوالات متداول

برخی سوالات پرتکرار کاربران

سوال شما اینجا نیست؟

قسمت منو -ثبت درخواست-ارسال تیکت

از کارشناسان ما بپرسید

درخواست نیاز ما کجا باید عنوان شود؟

اگر نیاز شما بابت محصول باشد میبایست قسمت منو فروشگاه و محصول مورد نظر را انتخاب کنید ودرنهایت سبد خرید و در ادامه پرداخت و شماره سفارش را برای ما ارسال کنید.

اگر نیاز شما خدمات مربوط به نرافزار میباشد میبایست قسمت منو ثبت درخواست و ارسال تیکت با توجه به موضوع درخواستی باشد تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

آیا نیاز به ساخت کاربر هستیم؟

بله اگر میخواهید از خدمات ما یا محصولات استفاده کنید میبایست یک حساب کاربری و کلمه عبور داشته باشید.

اگر از پاسخ کارشناس ناراضی بودم کجا اعلام کنم؟

اگر پاسخ کارشناس ما قانع کننده نبود موضوع رو با ادمین یا جی میل 

soheil.gh@1360@gmail.com 

یا

yafares@gmail.com

درمیان گذاشته تا پیگیری شود.

اگر قصد همکاری داشتم چکار کنم؟

اگر توانایی مبنی بر آموزش یا پیاده سازی یا فروش سیستم یا ساخت گزارش و غیره دارید با جیمیل 

soheil.gh1360@gmail.com

یا

yafares@gmail.com

در ارتباط باشید و رزومه خود را بفرستید 

تا بررسی های لازم انجام شود و با شما تماس حاصل شود.

آیا باز هم سوالی وجود دارد؟

ازطریق جیمیل soheil.gh1360@gmail.comیا yafares@gmail.com از ما بپرسید