نکات قابل توجه:

    • این اطمینان را به شما می دهیم، منظم تر و با کیفیتی بهتر از قبل به شما خدمت رسانی نماییم.
    • کلیه درخواست های پشتیبانی را فقط از طریق تیکت پیگیری کنید و از هرگونه تماس تلفنی برای پیگیری موارد پشتیبانی خودداری نمایید، بعد از پاسخگویی به تیکت، در صورت نیاز کارشناسان در مورد تماس تلفنی با شما هماهنگی خواهند داشت.
    • هر درخواست را در قالب یک تیکت جدید ارسال نمایید و از ارسال درخواست در تیکت های نامرتبط و طولانی کردن تیکت ها جدا خودداری نمایید.
    • ارسال تیکت محدودیت زمانی ندارد ولی زمان رسیدگی به تیکت ها در روزهای کاری بین 10 دقیقه الی 6 ساعت می باشد.
    •  از ارسال درخواست مکرر و تکراری جدا خودداری کنید.

    مراحل ثبت درخواست:

     بعد از ثبت نام یا ورود به سایت در گام اول، موضوع دسته و بخش مرتبط را انتخاب نمایید:

    در گام بعدی نام معرف و موضوع را وارد نمایید:

    در گام بعدی توضیحات لازم را وارد کنید

    در ضمن میتوانید در قابل صوتی هم تیکت ارسال کنید و یا تص

    درخواست پشتیبانی
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 2 دقیقه است