این اطمینان را به شما می دهیم، منظم تر و با کیفیتی بهتر از قبل به شما خدمت رسانی نماییم.
کلیه درخواست های پشتیبانی را فقط از طریق تیکت پیگیری کنید و از هرگونه تماس تلفنی برای پیگیری موارد پشتیبانی خودداری نمایید، بعد از پاسخگویی به تیکت، در صورت نیاز کارشناسان در مورد تماس تلفنی با شما هماهنگی خواهند داشت.
هر درخواست را در قالب یک تیکت جدید ارسال نمایید و از ارسال درخواست در تیکت های نامرتبط و طولانی کردن تیکت ها جدا خودداری نمایید.
ارسال تیکت محدودیت زمانی ندارد ولی زمان رسیدگی به تیکت ها در روزهای کاری بین 10 دقیقه الی 6 ساعت می باشد.